Obsah
Poplatky
1. Poplatek za odvoz komunálního odpadu
2. Poplatek za nájem hrobového místa
4. Poplatek za užívání veřejného prostranství
5. Poplatek za nájem kulturního domu ( malý nebo velký sál, kuchyně)
7. Poplatek za odvoz a likvidaci rostlinných zbytků ze zahrad
8. Zapůjčení skládacího posezení (pivní set)
Poplatek za odvoz komunálního odpadu
Výše poplatku je 400,- Kč/osoba/rok.
Splatnost poplatku je do 30.6. běžného roku.
Poplatek je stanoven Obecně závaznu vyhláškou č. 2/2015 Obec Starý Poddvorov.
Poplatek za nájem hrobového místa
dvojhrobového místa 100,- Kč/rok
za každého dalšího 75,- Kč/rok
Osvobozeni od poplatku jsou psi pro služební účely, kteří mají osvědčení o vykonané zkoušce.
Splatnost poplatku je do 30.6. běžného roku.
Poplatník je povinen podat správci poplatku přiznání k poplatku do 15 dnů ode dne, kdy nastala skutečnost, která má za následek vznik poplatkové povinnosti.
Poplatník je povinen podat správci poplatku odhlášku z místního poplatku za psa, pokud již psa nevlastní.
Poplatek je stanoven Obecně závaznou vyhláškou č. 1/2008
Poplatek za užívání veřejného prostranství
Poplatek za nájem kulturního domu
Sazebník:
AKCE
|
NÁJEM MALÉHO NEBO VELKÉHO SÁLU
|
NÁJEM KUCHYNĚ
|
OSTATNÍ PLATBY
|
Svatba 1 den
|
1 500,- Kč
|
300,- Kč
|
+ energie
|
Svatba 2 dny
|
2 500,- Kč
|
300,- Kč
|
+ energie
|
Smuteční hostina
|
200,- Kč
|
300,- Kč
|
+ energie
|
Schůze organizací
|
200,- Kč
|
300,- Kč
|
+ energie
|
Pro podnikat. činnost
|
400,- Kč/1 hod.
|
|
+ energie
|
Školní akce
|
|
|
+ energie
|
Taneční zábavy
|
500,- Kč
|
300,- Kč
|
+ energie
|
Koncerty a záb. akce
|
200,- Kč
|
300,- Kč
|
+ energie
|
Rodinné oslavy
|
500,- Kč
|
300,- Kč
|
+ energie
|
Pečení koláčů
|
|
300,- Kč/1 litr
|
+ energie
|
Cena za 1 m³ je 25,- Kč + DPH 15%
II. kategorie - domy s částečným sociál. zařízením 25 m³/osoba/rok
III. kategorie - domy s plným sociál. zařízením 36 m³/osoba/rok
Poplatník, který odebírá vodu z veřejné sítě i z jiného zdroje, platí ten odběr, který je vyšší.
Splatnost poplatku je do konce ledna následujícího roku.
Poplatek za odvoz a likvidaci rostlinných zbytků za zahrad
Poplatek se vybírá za přistavení kontejneru občanům pro odvoz a následnou likvidaci zelných rostlinných zbytků (tráva, listí, větve, réví apod.) ve větším množsví. Kontejner nelze přistavit na místa, která jsou obtížně přístupná.
V případě naplnění kapacity komunitní komostárny se tato služba neposkytuje.
Velký kontejner 500,- Kč
Malý kontejner a obecní traktorová vlečka 300,-Kč
Nájem za zapůjčení skládacího posezení ( pivní set )